Tester skaner Autel MST505
Opis
Autel MST 505 obd2 skaner samochodów Tester elektryczny
Autel, jako jeden z wiodących na świecie producentów na rynku motoryzacyjnym, poświęca się rozwojowi profesjonalne narzędzia diagnostyczne i tłumaczeniu globalnych potrzeb klientów na lepsze ekonomiczne i innowacyjne produkty o silnych zdolnościach badawczo-rozwojowych i produkcyjnych.
MaxiService MST505, jako jedno z potężnych wielofunkcyjnych narzędzia diagnostyczne Autel z funkcjami pełne OBDII i przyjaznym dla użytkownika projektem wielojęzycznego menu, wykresów danych, wyszukiwania DTC i drukowania danych itp., to narzędzie diagnostyczne na poziomie OE specjalnie zaprojektowane, aby dodać korzyści z resetowania oleju i usługi EPB, I cały system diagnozuje dla większości V-W/audi/seat/skoda pojazdów, które znacznie pomóc profesjonalnych techników i naprawa samochodów sklepów.
• OE-LEVEL zasięg: MST505 jest specjalnie zaprojektowany dla większości pojazdów V-W/au-di/seat/skoda sprzedawanych na całym świecie od 1996 roku lub nowszych modeli zgodnych z OBDII, W tym wyposażone w uniwersalną sieć kontroli obszaru protokołu (CAN).
• Cały SYSTEM diagnozuje: możesz użyć tego urządzenia diagnostycznego do sprawdzenia silnika, poduszki powietrznej, ABS, A/T i większość innych systemów w pojazdach V-W/au-di/seat/skoda, aby zwiększyć bezpieczeństwo pojazdu, A także bezpieczeństwo i poprawić wydajność pracy diagnostycznej.
• Usługa OIL & EPB: oprócz możliwości odczytu/kasowania kodów, to narzędzie diagnostyczne zapewnia również zalety usługi EPB w celu utrzymania elektronicznych układów hamulcowych i ręcznego/automatycznego resetowania oleju dla większości pojazdów V-W/au-di/se-at/sko-da.
• Pełne OBDII funkcje: wyposażony w funkcje OBDII jako odczyt/kasowanie kodów, widok dane w czasie rzeczywistym/zamrożenie ramki danych/informacji o pojeździe, pobieranie stanu gotowości I/M I Test monitora O2 itp. MST505 został zbudowany, aby umożliwić technikom dokładne zdiagnozowanie złożonych problemów.
• Przyjazny dla użytkownika ten skaner jest ergonomiczny, wyrafinowany, ale łatwy w użyciu i wysoce niezawodny z mocną obudową ochronne gumowe buty. Wyposażony w wielojęzyczne menu, wykresy danych i definicje DTC, jest również w stanie drukować dane za pośrednictwem komputera.
Cechy:
1. Pokrycie pojazdu: Autel MST505 został specjalnie zaprojektowany do pracy z większością V-W/au-di/se-at/sko-da sprzedawanych na całym świecie w 1996 r. Lub nowszych modelach zgodnych z OBDII, W tym wyposażone w uniwersalny protokół-sieć obszaru sterowania (CAN). Korzystając z zastrzeżonego protokołu diagnostycznego V-W, pozwala użytkownikom uzyskać dostęp do prawie wszystkich systemów V-W.
2. Do diagnostyki V-W/audi/seat/skoda:
• Na poziomie OE cały System diagnoz: czyta, kasuje kody usterek diagnostycznych (dtc) i wyłącza się mil silnika, poduszki powietrznej, ABS, A/T i większość innych systemów w pojazdach V-W/audi/seat/skoda.
• Reset oleju: jest specjalnie zaprojektowany do resetowania światła serwisowego oleju, światło inspekcyjne oleju, przebieg serwisowy i przedziały serwisowe dla pojazdów V-W/au-di/seat/skoda na dwa sposoby:
1) resetem ręcznym: w przypadku większości pojazdów V-W i audi zgodnych z OBDII można ręcznie zresetować przez techników.
2) automatyczne resetowanie: w przypadku większości pojazdów zgodnych z OBDII V-W/au-di/seat/skoda można automatycznie zresetować przez skaner.
• Elektryczny hamulec postojowy (EPB): możliwość pobierania informacji o kodach usterek z ECU pojazdów V-W/au-di/seat/skoda, zastosowania obejmują wyłączenie/aktywację układu sterowania, pomoc przy płyn hamulcowy kontroli, hamulec diagnostyki, otwieranie i zamykanie klocki hamulcowe, Ustawianie hamulców po wymianie tarczy lub podkładki, a także odczytywanie i usuwanie kodów usterek EPB/SBC w celu bezpiecznego i skutecznego utrzymania elektronicznych układów hamulcowych.
3. Diagnostyka OBDII: obsługa wszystkich 10 trybów testowych najnowszej specyfikacji testu OBDII J1979, funkcja diagnostyczna OBDII jest opcją szybkiego dostępu, która pozwala na szybki test na układ silnika pojazdów OBDII:
• Czytaj kody: pobiera ogólne (P0, P2, P3 i U10) i specyficzne dla producenta (P1, P3 i U1) dtc.
• Kasowanie kodów i resetowanie: wyłącza światło MIL, kasuje kody dtc i resetuje monitory.
• Dane w czasie rzeczywistym: umożliwia oglądanie danych PID na żywo lub w czasie rzeczywistym z modułów komputerowych pojazdu.
• Freeze Frame: umożliwia technikowi przeglądanie parametrów pracy pojazdu w momencie wykrycia DTC (diagnostyczny kod usterki).
• Pobieranie stanu gotowości I/M: pokazuje, czy różne systemy związane z emisją zanieczyszczeń w pojeździe działają prawidłowo I są gotowe do kontroli I testowania konserwacji.
• O2 Test monitora: umożliwia wyszukiwania i oglądania z O2 czujnik wyniki badań monitora dla ostatnio wykonanych testów z pojazdu i staje w sytuacji sam na sam komputer pokładowy.
• Test monitora pokładowego: pobiera i wyświetla wyniki badań dotyczących elementów i układów układu napędowego związanych z emisją zanieczyszczeń, które są i nie są stale monitorowane.
• Test komponentów: umożliwia rozpoczęcie testu szczelności systemu EVAP pojazdu.
• Wyświetlanie informacji o pojeździe: umożliwia pobieranie numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN), numeru identyfikacyjny kalibracji. (CINs), nr weryfikacji kalibracji. (CVNs) i śledzenie wydajności w użyciu w 2000 r. I nowszych pojazdach obsługujących tryb 9.
• Obecne moduły: umożliwia oglądanie identyfikatorów modułów i protokołów komunikacyjnych dla modułów OBDII w pojeździe.
4. Dane odtwarzania: umożliwia przeglądanie danych z ostatniego testu nagranego przez skaner.
5. Wyszukiwanie DTC: umożliwia użytkownikowi wyszukiwanie definicji DTC zapisanych w wbudowanej bibliotece DTC. Wskazówki dotyczące kodów rozwiązywania problemów prowadzą techników do głównej przyczyny problemów z kodem szybciej, oszczędzając czas diagnozy i naprawy.
6. wyświetla wyniki danych w sposób graficzny dla wydajnej pracy diagnostycznej.
7. Obsługa wielojęzyczna: angielski, hiszpański, francuski i niemiecki. Język angielski jest językiem domyślnym.
8. Drukuj i aktualizuj: funkcja drukowania danych umożliwia drukowanie danych diagnostycznych zarejestrowanych przez skaner lub dostosowane raporty z testów, podłączając skaner do komputera PC lub laptopa za pomocą dostarczonego kabla USB.
Wyświetlacz
|
Kolorowy wyświetlacz TFT (320*240 dpi)
|
||
Temperatura pracy
|
0 do 60 ° c (32 do 140 ° f)
|
||
Temperatura przechowywania
|
-20 do 70 ° c (-4 do 158 ° f)
|
||
Zewnętrznego zasilania
|
Moc od 12.0 do 18.0 V dostarczana przez akumulator do pojazdu
|
||
Długość \ szerokość \ wysokość
|
199mm (7.83 ")\ 104.5mm (4.11")\ 37.5mm (1.48 ")
|
||
Waga
|
0.28kg (bez drutu), 0.484kg (z drutem)
|