Nowości
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V   DDF451Z
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V DDF451Z
665,00 zł 540,65 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V   DDF451RTJ
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V DDF451RTJ
1 686,00 zł 1 370,73 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V  DDF083Z
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V DDF083Z
542,00 zł 440,65 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V   DDF083RFE
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA 18 V DDF083RFE
1 354,00 zł 1 100,81 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 2 X 18 V   DDA460Z
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 2 X 18 V DDA460Z
1 853,00 zł 1 506,50 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 18 V   DDA350Z
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 18 V DDA350Z
748,00 zł 608,13 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 18 V   DDA350RFJ
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 18 V DDA350RFJ
1 729,00 zł 1 405,69 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT   DA333DZ
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT DA333DZ
340,00 zł 276,42 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT   DA333DSAE
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT DA333DSAE
752,00 zł 611,38 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT   DA332DZ
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT DA332DZ
318,00 zł 258,54 zł
szt.
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT   DA332DSAE
AKUM. WIERTARKA KĄTOWA 12 V MAX (10,8 V) CXT DA332DSAE
731,00 zł 594,31 zł
szt.
AKUM. WKRĘTARKA UDAROWA 18 V   TD127DWE
AKUM. WKRĘTARKA UDAROWA 18 V TD127DWE
919,00 zł 747,15 zł
szt.
AKUM. WKRĘTAK UDAROWY 7,2 V   TD022DSE
AKUM. WKRĘTAK UDAROWY 7,2 V TD022DSE
694,00 zł 564,23 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V   HP457DWE
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V HP457DWE
745,00 zł 605,69 zł
szt.
AKUM. 4-TRYB. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V   DTP141RTJ
AKUM. 4-TRYB. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V DTP141RTJ
2 125,00 zł 1 727,64 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V   DHP485Z
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V DHP485Z
499,00 zł 405,69 zł
szt.
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V   DHP485RFJ
AKUM. WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAROWA 18 V DHP485RFJ
1 359,00 zł 1 104,88 zł
szt.

DIAGNOSKOP AUTEL MK908 S PRO 2 + ECU J2534

MK908Pro.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 13 775,00 zł 14 500,00 zł 13775.00
Cena netto: 11 199,19 zł 11 788,62 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: AUTEL
Kod produktu: MK908 S PRO2

Opis

Autel MaxiCOM MK908P to profesjonalne narzędzie diagnostyczne z 10,1-calowym ekranem dotykowym i zaawansowanym procesorem Samsung Exynos i systemem operacyjnym Android 4.4.2 do szybkiej i wygodnej diagnostyki samochodu. Oferując kompleksową diagnostykę na poziomie OE, kodowanie ECU i programowanie ECU BMW / Benz, MK908P jest idealnym narzędziem diagnostycznym dla mechaników do rozwiązywania problemów z każdym samochodem.
Idealny do warsztatu, z możliwością aktualizacji, kompletne urządzenie zawiera oprócz właściwego oprogramowania cały zestaw złącz i przewodów + moduł MaxiFlash PRO J2534 do flashowania ECU.

Wydajny czterordzeniowy procesor A7 1,30 GHz

• 10,1-calowy ekran dotykowy

• System operacyjny Android typu open source do szybkiego uruchamiania i wielozadaniowości

• Łatwa i intuicyjna nawigacja sprawia, że znalezienie tego, czego potrzebujesz, jest proste i szybkie

• Pełne możliwości kodów, danych w czasie rzeczywistym, testów uruchamiania, adaptacji i kodowania ECU

• Wyświetla dane w czasie rzeczywistym w postaci tekstu, wykresu, miernika analogowego i cyfrowego w celu łatwego przeglądania i analizy danych

• Konfiguruje, opcje wyświetlania, ustawia wyzwalacze, nagrania i wyniki odtwarzania za jednym dotknięciem

• Rejestruje i odtwarza dane na żywo, aby wskazać problemy z czujnikami i komponentami

• Menedżer danych oparty na chmurze zapisuje dane klientów i pojazdów, dane skanera i notatki technika

• Zdalne wsparcie techniczne dla wygodnej demonstracji, szkolenia i zwiększonej satysfakcji klienta

• Drukuje nagrane dane w dowolnym miejscu i czasie dzięki technologii Wi-Fi

• Automatyczne aktualizacje Wi-Fi dostępne w nowych wersjach oprogramowania

• Dwa lata darmowej aktualizacji 

• Język polski 



Programowanie ECU

Narzędzie diagnostyczne jest dostarczane z urządzeniem do programowania ECU J2534, które pomaga użytkownikom Benz i BMW wymienić istniejące oprogramowanie / oprogramowanie układowe w ECU, zaprogramować nowe ECU i naprawić sterowane przez oprogramowanie problemy z wydajnością jazdy i emisją.

Narzędzie do programowania ECU J2534 (używane również jako VCI box), które jest zgodne z SAE J2534-1 i -2 urządzeniem do przeprogramowania interfejsu.

Obsługuje komunikację BT i USB i może przesyłać dane pojazdu do tabletu MaxiCOM z fizycznym połączeniem.



Na urządzeniu programującym ECU J2534 znajdują się 3 wskaźniki:

Dioda LED pojazdu - miga na zielono podczas komunikacji z systemem pojazdu

Dioda LED połączenia - świeci ciągłym zielonym światłem po prawidłowym połączeniu z tabletem z wyświetlaczem za pomocą kabla USB; Świeci na niebiesko po połączeniu z tabletem z wyświetlaczem przez połączenie bezprzewodowe (BT)

Dioda LED zasilania - świeci ciągłym zielonym światłem po włączeniu: miga na czerwono, gdy wystąpi awaria systemu: automatycznie świeci na pomarańczowo po włączeniu, gdy urządzenie wykonuje procedurę autotestu 


Kodowanie ECU

Funkcja kodowania służy do ponownego flashowania modułów sterujących pojazdu, pozwala na aktualizację oprogramowania komputerowego w pojeździe do najnowszej wersji, a także na przeprogramowanie danych adaptacyjnych dla niektórych komponentów, zapewniając sposoby na problemy z napędem, paliwem, utratą mocy, kody błędów, trwałość części mechanicznych.



Zdalne wsparcie techniczne

Korzystając z tej funkcji, mogą one udostępniać zdalne wsparcie ad-hoc od inżynierów technicznych Autel, współpracowników lub przyjaciół, umożliwiając sterowanie tym tabletem na swoim komputerze za pomocą oprogramowania TeamViewer.

 

Diagnoza pełnego systemu

Uzyskując dostęp do trybów diagnostycznych za pośrednictwem AutoVin lub jednostki sterującej możesz przeprowadzić diagnostykę we wszystkich systemach ECU, aby zlokalizować systemy usterek i pobrać kody DTC.


Informacje ECU - dostarcza szczegółowych informacji o ECU.

Czytaj kody - wyświetla szczegółowe informacje o zapisach DTC pobranych z modułu sterującego pojazdu.

Erase Codes - usuwa zapisy DTC i inne dane z ECM.Live Data

Dane w czasie rzeczywistym - pobiera i wyświetla dane i parametry w czasie rzeczywistym z ECU pojazdu.

 

Aktywny test

Proces wysyłania i pobierania informacji z modułu sterującego pojazdu za pomocą urządzenia jest znany jako test aktywacji lub sterowanie dwukierunkowe. Głównym celem funkcji testu zadziałania jest żądanie od modułu sterującego wykonania określonej funkcji, w tym testów systemu, testów siłowników, testów funkcjonalnych, testów kontrolnych, przeprogramowania lub ponownej inicjalizacji, co pozwala zaoszczędzić czas diagnostyczny.

Np .: podłączasz miernik ciśnienia paliwa, włączasz kluczyk i włączasz silnik, ale nie możesz dowiedzieć się nic o ciśnieniu paliwa. Dzięki funkcji testu uruchamiania tego narzędzia diagnostycznego możesz wysłać polecenie pompy paliwa na polecenie i sprawdzić prawidłowe ciśnienie paliwa, sprawdzając, czy występuje problem z obwodem pompy paliwa lub pompą.

 

Auto VIN skanowanie

Wystarczy jedno dotknięcie, które pozwala mechanikowi szybko wykryć pojazd i przeprowadzić diagnostykę w wybranym systemie.



Ponad 30 funkcji specjalnych

Ponad 30 funkcji serwisowych dla różnych planowych prac serwisowych i konserwacyjnych, w tym: reset oleju, EPB, TPMS, BMS, odpowietrzanie hamulca, DPF, klucze Immo, wtryskiwacz, SAS, zawieszenie, przepustnica, WIN DR DACH, siedzenia, licznik kilometrów, zmiana języka, reflektor , Rozmiar opon CHG, TEC Learn, ABS / SRS, cylinder, turbodoładowanie, limit, sprzęgło, adaptacja skrzyni biegów, reset poduszki powietrznej.

Zapewnia adaptację komponentów lub funkcje kodowania wariantów dla niestandardowych konfiguracji, a także umożliwia przeprogramowanie wartości adaptacyjnych dla niektórych komponentów po dokonaniu naprawy.

Do najczęściej wykonywanych funkcji serwisowych należą:


1. Usługa resetowania oleju

Umożliwia resetowanie systemu trwałości oleju silnikowego, który oblicza optymalny okres wymiany oleju w zależności od warunków jazdy i klimatu pojazdu.


2. Usługa EPB

Pomaga w bezpiecznym i skutecznym utrzymaniu elektronicznego układu hamulcowego, dezaktywując i aktywując układ sterowania hamulcem, wspomagając kontrolę płynu hamulcowego, otwieranie i zamykanie klocków hamulcowych oraz ustawianie hamulców po wymianie tarczy lub klocka itp.


3. SAS Service

Umożliwia wykonanie kalibracji czujnika kąta skrętu, który na stałe zapisuje bieżące położenie kierownicy jako położenie na wprost w czujniku kąta skrętu EEPROM.


4. Usługa DPF

Umożliwia wykonywanie wielu funkcji w układzie filtra cząstek stałych.


5. Usługa TPMS

Umożliwia szybkie wyszukiwanie identyfikatorów czujników opon z ECU pojazdu, a także wykonywanie procedur programowania i resetowania TPMS po wymianie czujników opon.


6. Usługa IMMO

Programuje nowy kluczyk antykradzieżowy i przeprowadza dopasowanie kluczyka po wymianie wyłącznika zapłonu, połączonej tablicy przyrządów, ECU, BCM lub baterii pilota.


I wiele więcej…


 

Obsługiwane pojazdy

Oprogramowanie MK908P ma szeroki zakres kompatybilności i może być używane do diagnozowania pojazdów ponad 80 marek w USA, Europie i Azji. Co więcej, możesz uzyskać więcej nowo dodanych modeli samochodów dzięki usłudze szybkiej aktualizacji oprogramowania.

Podstawowe informację

1. Procesor

MK908P jest przetwarzany przez potężny procesor Samsung Exynos hexa-core (czterordzeniowy Cortex-A7 ARM 1.3GHz + dwurdzeniowy Cortex-A15 ARM 1.7GHz) podczas gdy MS908P używa czterordzeniowego procesora Samsung Exynos 1.4GHz.


2. System operacyjny

Diagnostyczne narzędzie skanujące MK908P ma Android4.4.2, system operacyjny KitKat, który został zaktualizowany z systemu Android 4.0, Ice Cream Sandwich.


3. Pamięci

MK908P jest wyposażony w 2GB pamięci RAM i 64GB pamięci pokładowej


4. Rozmiar ekranu i pikseli

Samochodowy skaner diagnostyczny MK908P ma ekran LED o przekątnej 10.1 cala i rozdzielczości 1920*1200.


5. Kamera

Aparat MK908P został zaprojektowany, aby zapewnić bardziej szczegółowe obrazy przy użyciu 8.0 megapikseli, AF z latarką.


6. Pojemność baterii

W przypadku narzędzia diagnostycznego tabletu wyposażonego w wbudowaną baterię żywotność baterii znacznie wpływa na integralność diagnozy.

W porównaniu do MS908P, MK908P wydłuża czas użytkowania, zwiększając pojemność baterii o 4000mAh.



Aktualizacja oprogramowania

Firma Autel często wydaje nowe wersje oprogramowania i kody silnika, która sprawia, że jest kompatybilny z nowymi pojazdami.

W przypadku zgłoszenia zgłoszenia „nieznany” lub „nowość do pojazdu znaleziony”, rozwiązanie oprogramowania niestandardowego są udostępniane użytkownikom w czasie rzeczywistym.

Gwarancją

12 miesięcy gwarancji na wszelkie problemy

Porady

Jeśli masz oficjalne pytania dotyczące naszego produktu, skontaktuj się z nami przez e-mail.

■ Dane techniczne

System operacyjny: AndroidTM 4.4.2, KitKat

Procesor: Procesor sześciordzeniowy Samsung Exynos

(Czterordzeniowy Cortex-A7 ARM 1,3GHz + dwurdzeniowy Cortex-A15 ARM 1,7GHz)

Pamięci: 2GB pamięci RAM i 64GB pamięci pokładowej

Tytuł: 10.1-calowy ekran LED o doświadczenie 1920x1200

Łączność: Wi-Fi (802.11 a / b / g / n / ac); USB: 2.0; BT v.2.1 + EDR; Karta SD (obsługa do 32GB); HDMI

Kamera (tył): 8,0 megapiksela, AF z latarką

Czujniki: Akcelerometr grawitacyjny, oświetlenie otoczenia (ALS)

Wejście / wyjście Audio: Mikrofon; Dwa głośniki; 3-gniazdo zestawu słuchawkowego 3,5 mm stereo / gniazdo zestawu słuchawkowego;

Moc i baterii; 15000mAh 3,8 V bateria litowo-polimerowa;

Ładowanie za pomocą zasilacza 12 V AC / DC o zastosowanie od 0 ° c do 45 ° c

Napięcie wejściowe: 12 V (9–24 V)

Zużycie energii: 6,5 W

Temperatura pracy: 0 do 50 ° C (32 do 122 ° F)

Temperatura przechowywania: -20 do 60 ° C (-4 do 140 ° F)

Obudowa: plastikowo-gumowa

Wymiary 312 mm  * 208 mm  * 36 mm 

Waga (NW): 1,48 kg 


Protokoły: ISO 9142-2, ISO 14230-2, ISO 15765-4, K / l-line, kod migający,

SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM, CAN ISO 11898, szybki,

Średnia prędkość, niska prędkość i single wide CAN, GM UART, protokół UART Echo,

Protokół Honda diag-h, TP 2.0, TP 1.6, SAE J1939, SAE J1708, odporny na awarie CAN




 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl